Odbiór przesyłki

 

1. Potwierdzenie wysłania zamówienia.

Po wysłaniu zamówienia otrzymaja Państwo od nas wiadomość e-mail, z potwierdzeniem wysyłki zamówienia. Będzie też podany numer przesyłki oraz dane kontaktowe do kirmy kurierskiej.

W celu ustalenia godziny doręczenia przesyłki prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem wybranej firmy kurierskiej.  Jeżeli większą część dnia spędzasz w pracy, to proponujemy złożenie zamówienia na adres firmowy.



2. Sprawdzenie przesyłki przy kurierze.

W chwili odbioru towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar.

W przypadku uszkodzenia towaru lub braku wskazanego w zamówieniu produktu należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier).

Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru. W przypadku odbioru osobistego Klient również jest zobowiązany do sprawdzenia towaru będącego przedmiotem przeprowadzonej transakcji.


3. Przesyłki o wadze powyżej 30 kg.

UWAGA ! Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel